Els twinkies, de Zombieland

"L'única cosa que l'obsessionava més que matar zombies era trobar un 'twinkie'. Tenien alguna cosa que li feien recordar una època no gaire llunyana, quan les coses eren senzilles i no tan demencials com ara. Era com si assaborint aquest deliciós pastisset de la infància, el món tornés a ser innocent i la normalitat s'instal·lés de nou."

"--Busques petroli? Déu del cel, ets molt perillós, tu. Ens jugarem la vida per un 'twinkie'?
--En aquest supermercat d'aquí hi ha una capsa de Twinkies i no és una capsa de Twinkies qualsevol. Hi ha l'última capsa de Twinkies que queda per disfrutar en tot l'univers. T'ho creguis o no, els Twinkies tenen data de caducitat! Un dia, d'aquí a poc, l'agulla del dipòsit dels 'Twinkies' marcarà zero."

Fa uns dies vaig passar per davant de la botiga @tasteofamericabcn vaig veure que tenien Twinkies i m'ha vingut al cap el Tallahassee, interpretat per Woody Harrelson a "Zombieland", un home desesperat per trobar Twinkies en mig d'una apocalilpsi zombie. Si fos el vostre cas, quin seria el vostre pastisset enyorat? Jo sens dubte 'mataria' per un que em comprava el meu avi on venien cromos de la sèrie d'animació "Dragones y Mazmorras" i com a pla B, un Phoskitos. ;-)

Com a curiositat, a les característiques especials del dvd, l'actor comenta que ell no menja ni sucre ni lactis, de fet és vegà, així que van haver de fabricar Twinkies especials per a ell fets amb blat de moro. Ell ho anomena la 'Twinkie revolution'... En tot cas, sempre fidel a la Regla 32 per a sobreviure a una apocalipsi zombie: gaudeix de les petites coses per això els meus dos petits tenen la samarreta de @suxinsu que en fa homenatge. Talla d’adults, plis!

Comentaris

Entrades populars