Amanida de fonoll i pera

Fa poc més d'una setmana vaig veure a les stories de @patriciamateo una amanida de fonoll i pera que em va enamorar. I vaig fer el 'clic' aquell que em demana altres plats, passar de les receptes de cullera a les més fresques. Encentar la temporada d'amanides amb aquesta és tot un luxe. Quina recepta tan senzilla, tan bona i tan assequible! Impressionant. A casa, tot i que alguns van arrufar el nas en un primer moment, va triomfar!

1 fonoll
2 peres (no gaire madures)
parmesà
avellanes (jo no en tenia i faig utilitzar festucs)
vinagreta feta amb llimona, oli, sal
pebre rosa

Tallar el fonoll a làmines molt fines amb la mandolina. També les peres, millor si no estan gaire madures perquè si no es desfaran. Ratllar formatge parmesà al gust. Picar festucs i afegir a l'amanida. La recepta de Patricia és amb avellanes però jo no en tenia i he utilitzat festucs. Per a la vinagreta, emulsionar un terç de suc de llimona amb oli i sal. Acabeu d'especiar amb pebre o pebre rosa. I a degustar aquest vici d'amanida!

Comentaris

Entrades populars