La felicitat en moooooltes croquetes

La felicitat en moooooltes croquetes és el resum gastronòmic del meu embaràs. Les ganes de menjar croquetes eren constants. Vaig arribar a acumular-ne un bon número al congelador i així de seguida que em venia un desig només calia engegar el foc, omplir un cassó d'oli i a fregir! Grillada...


Un cop fetes totes les receptes bàsiques del meu receptari, vaig anar a la prestatgeria a buscar el llibre de la Laura Conde, "La felicitat en una croqueta", on al final del llibre facilita un bon grapat de fòrmules de cuiners del país.
.
Avui, #DiaMundialdelaCroqueta, em retrobo amb els meus desitjos d'embarassada amb la recepta de croquetes de pollastre amb samfaina del xef Jordi Herrera, del restaurant Manairó. I ben bones que són!

Comentaris

Entrades populars