La volta al món en 80 hot dogs

Em vaig aficionar a la revista Bon Appétit quan treballava a la biblioteca d'una escola de turisme. A la primera fullejada m'hi vaig enganxar de mala manera i la meva francofília va ajudar força. És una revista molt interessant per a tots els aficionats a la gastronomia (si no la coneixeu, us la recomano) i imprescidible per als professionals. Molts dels seus articles els guardo a l'ordinador i els rellegeixo força sovint. Un dels que més he tornat a consultar, és un enginyós reportatge que repassa la geografia mundial a través de les propostes més inverosímils, originals i suggerents de... hot dogs!



Ja fa 3 anys que el van publicar (mare meva com passa el temps!) i cada vegada que el rellegia per mirar de fer alguna de les 80 receptes em deia que l'havia de compartir amb vosaltres, però sempre m'acabava oblidant. Gràcies a GoogleCalendar, que ahir al vespre em va avisar que avui es celebra el National Hot Dog Day, vaig pensar: Va, me'n menjo un! I així també aprofito per animar-vos a fer una ullada a la meravellosa feina (per les receptes, per la presentació) de la volta al món en 80 hot dogs i a fugir de la rutina ketchup i mostassa.

El meu favorit no podia ser un altre que el català (allioli i pebre vermell) però també em barrufen força el benedict (bacon canadenc, ou passat per aigua i salsa holandesa), el manxec (pernil salat i formatge manxec), el suec (puré de patates i melmelada de gerds) o el parisenc (brie amb rodanxes de pera)... 
Quins us motiva a vosaltres? Us animeu a preparar alguna de les receptes? Quina? Va, expliqueu-m'ho! :)

Ummmm i són 80 receptes diferents!

Comentaris

Alfriston Cottage ha dit…
Defintivo. Estarás conmigo que el mundo sería distinto sin hot dogs. Son la Prehistoria del fast food.
Muy interesante.

Postdata: para que no haya dudas, soy fan de estas salchichas.

Saludos desde Waterbridge.

-Andy-
Irisibula ha dit…
Estoy contigo Andy, ¡el mundo no sería mundo sin hot dogs!
Cuéntame a mí también entre los fans.

¡¡¡Muchos saludos!!! :)
bravecoast ha dit…
Aqui trobo a faltar una que deu ser holandesa. Es la fricandela. A Blanes com estem a petar durant l'estiu d'holandesos ja la hem feta com a nostre... Es un tipus de frankfurt amb aquest nom que s'acompanya amb ceba ketchup i mahonesa a l'entrepa. Dit aixi sembla fastigos XDD però es una delicia. A Blanes son famosos en dos xiringos, el 'Frankurt Ardales' i en altre que es diu 'Hollandese Pattatuis' o o aixì.

Entrades populars