Llarga vida al Menja-Tallarines

Segur que tots els que teniu vora els trenta anys recordeu la mítica sèrie que feien a TV3, en Musculman! Amb Bola de Drac i el Dr. Slump eren les sèries d'animació japoneses més irreverents que podíem veure els infants catalans dels 80 i 90. A mi no és que em fessin molta gràcia, però recordo que a l'escolta tothom en parlava. I sembla mentida, però actualment a la sala infantil de la biblioteca on treballo, els documents que més presto són els mangues d'aquestes sèries. Els anys passen però als infants els segueixen agradant els productes irreverents i plens d'humor!

Doncs bé, la recepta d'avui també va dedicada a l'Enfogona't amb els còmics i especialment al personatge de Musculman que es deia Menja-Tallarines. És un lluitador xinès que té la força de 970.000 homes. Aquesta última dada me l'ha donat un nen de la biblioteca...

Actualment tots hem menjat tallarines d'aquestes instantànies (els ramen), però també podem comprar els fideus per una banda i fer un caldo de pollastre, peix, verdures o el que vulgueu, afegiu els fideus quan el caldo bulli i en cinc minuts ja estareu xarrupant sorollosament les tallarines.


Pel sopar de fa dos dies vaig decidir fer això mateix perquè no vaig tenir temps de preparar res en tot el dia i tenia a la nevera un caldet de pollastre. Només va caldre afegir una cullerada de verdures trinxades deshidratades i les tallarines.

Senzill, ràpid i boníssim!

Comentaris

Tapa't de tapes ha dit…
Aquest plat és boníssim, Iris. Soluciona un sopar qualsevol dia de la setmana. Gràcies per participar... de nou! Petons
Gemma ha dit…
Ja recordo la sèrie, a mi tampoc m'agradava gens, je je je...
Però en canvi els tallarins em semblen sensacionals! ;)
Mooooltes gràcies per participar, Iris! M'encanten les tallarines... :p
bravecoast ha dit…
solo tengo una cosa que añadir: 'Soc molt fort i el meu nom es Musculator... menjo molta carn per que m'agrada moooooooolt!'

Entrades populars