Tito B. Diagonal al Velódromo

Anar al Velódromo amb la sogra i els cunyats és ja un clàssic, sabem que hi seran segur i que la qualitat és immillorable, així que quan no tenim clar on anar sempre apostem pel mític Velódromo. Fa un parell de setmanes hi vam anar i com que no teníem gaire gana ens decidírem "tapejar" una mica.

Jo, que tenia un dia d'aquells que et vols fer homenatge, em vaig decantar per una tapa molt especial, les bombes Tito B. Diagonal en honor al famós personatge del Jordi Estadella. Degut a la meva edat, el personatge en qüestió no m'era familiar i posteriorment al tast de les braves vaig fer recerca. Segur que la majoria el coneixeu. Les bombes responen a l'esperit pijo barceloní i sofisticat del Tito B. Diagonal i enlloc de la carn picada de tota la vida, van farcides de foie acompanyades d'una maionesa d'avellanes torrades i d'una diagonal de reducció de mòdena.
Mare meva, què bones! Si aneu al Velódromo no les deixeu passar, són boníssimes. A més, un percentatge dels beneficis s'invertiran en els estudis del fill del Jordi Estadella.

Tot seguit, em vaig demanar una amanida de tomàquets variats amb alfàbrega que també va ser una delícia. Sabeu aquells plats compostos per ingredients tan senzills, però que si són de primera qualitat esdevenen una menja deliciosa? Doncs així va ser.

Tot seguit, uns ous trencats amb pernil i patates van ser el punt final d'hedonisme gastronòmic que em vaig permetre. Regats amb una ampolla d'aigua de Moritz, els ous van triomfar tant entre els meus acompanyants de taula que vam haver de demanar una altra ració...

Quin plar és sempre anar al Velódromo... :)


Comentaris

Doncs sí que fa bona pinta! M'anoto la recomanació.

Salutacions!
Anna

Entrades populars