La Carmanyola: Pollastre a la Coca-Cola

Us recordeu d'aquell anunci que feien fa com 12-15 anys on una mare explicava que feia als seus fills pollastre amb coca-cola? Jo ho recordo perquè quan vaig explicar al cole que ma mare m'ho havia fet, tothom va flipar mandarines!

Fa uns mesos vaig veure al bloc Las recetas de mamá que havien fet la recepta i em vaig decidir a intentar-ho jo també. El resultat va ser boníssim! La salsa té un toc agredolç que m'encanta i amb unes bones patates fregides o al forn és un èxit assegurat.

Comentaris

El cullerot Festuc ha dit…
Vaia pinta!!! Jo no l'he probat mai...segur que sou l'enveja dels companys amb aquestes carmanyoles!! :)
Petunets,
Eva.
A mi és que això de cuinar amb coca-cola em fa una mica de bassarda!!! Surt bo de veritat???? La pinta que té és estupenda
PTNTS
Dolça
Núria ha dit…
Hola Iris, fa bona pinta....serà qüestio de fer-ho a veure que tal...fins ara
CRIS ha dit…
Ei, aquest plat s'ha de fer, gràcies pe posar la recepte.
Un petó

Entrades populars