Croquetes de salmó fumat

M'encanten les croquetes, de tots tipus. Us recordeu d'aquelles que vaig fer d'espinacs? Les de bacallà també m'encanten, i les de rostit, de pernil, de formatge... No tinc fre amb les croquetes. Em faltaven aquestes de salmó fumat i havia llegit la recepta a un llibre de la Carme Ruscalleda, però l'Anna d'El Kiwi Blau se'm va avançar i com que són tan fàcils de fer, em vag animar!


El resultat és boníssim, estan espectacularment bones! Animeu-vos que són molt faciletes.

La recepta la trobeu aquí.

Comentaris

Núria ha dit…
Bon dia Iris!!! a mi també m'encanten les croquetes, l'altre dia en vaig menjar unes de ceps que eren boníssimes...les d'espinacs ja les vaig fer i son de les que m'agraden mes...ara serà qüestió de provar aquestes....
a mes el salmó ens agrada molt...ja he fet també molts dels bocates que tens pel bloc amb salmó i mmmmm. fins aviat

Entrades populars