Secrets de cuina

No sé vosaltres, però moltes vegades m'he trobat que necessitava tal estri per fer una recepta i no he trobat cap botiga on comprar-lo. Sí que és veritat que botigues de menatge de cuina, cada vegada n'hi ha més, però que venguin material per a professionals per als amateus no abunden certament.

També ens podem desplacçar fins al Corte Ingles, però tampoc tindran de tot, i ara no cal perquè fa pocs mesos es va inaugurar Secrets de cuina, una botiga ideal per a tots aquells que gaudiu de la cuina i de la gastronomia. I és que uns bons instruments són indispensables per cuinar un bon àpat i això ho sap en Víctor Jurado, el propietari de la botiga, que buscant disposar de més vida personal, va plegar del seu restaurant a Sant Cugat i ha obert el Secrets de cuina.

Des de l'estiu que a l'entrada del local, en obres, hi penjava el cartell amb el nom de la botiga "secrets de cuina", i és clar cada vegada que passava per davant hi posava l'ull per veure si la cosa avançava o no. El primer dia que la vaig veure oberta, pràcticament m'hi vaig abraonar. Gastrònoms, hi trobareu de tot: paelles, planxes, olles, motlles per pastissos de tota mena, ganivets, coberteries, estalvis, bàscules, safates, davantals, jaquetes (per fardar una mica...) i tot de gama alta i a un preu per a amateurs. I el disseny, ufff, genial! Moltes de les marques que ven són ben difícils de trobar aquí.

El Víctor va ser molt amable, em va atendre perfectament i fins i tot em va trobar la meva màniga pastissera ideal, d'una marca de rebosteria francesa i de silicona, amb capçals intercambiables, per només 22€! També em va ensenyar la botiga, vam estar parlant de la feinada que va tenir per Nadal i també em va donar una primícia: la botiga té un taulell que està condicionant per realitzar tallers de cuina i degustacions!!!

Ràpidament li vaig parlar del nostre grupet de blocaires gastrònoms (ha promès fer-nos una visita virtual així que pugui) i de la nostra afició per les sortides lúdico-pedagògico-gastronòmiques...

SECRETS DE CUINA, Pl. del Diamant, 4,
Tel. 93-237-97-12

Bé, només em queda dir-vos que una visita al Secrets de Cuina no us deixarà indiferents i ja m'ho direu, ja!

Comentaris

El cullerot Festuc ha dit…
Iris, quina bona recomenació que ens fas!!! M'encanten les botigues de cuina...així que pogui m'hi passaré!!!! Està a bcn, no??
Petunets,
Eva.
Anònim ha dit…
Hola Iris! Que xula aquesta botiga! Justament l'altra dia em demanaven on es podia comprar un motlle per fer ous de pasqua a casa i la veritat és que no vaig saber on adreçar-los, tret d'alguna web especialitzada. Me l'apunto i serà una visita obligatòria! Gràcies!

Petons!!
Marta ha dit…
Hola Iris,

Gracias por la información, no sabía de la existencia de esta tienda pero en breve paso a visitarla.
Me encantan las tiendas de instrumental de cocina, cuando me meto en ellas me cuesta salir sin nada.
Ya te contaré, si puedo pasaré el sábado.

Saludos y felicidades por tu blog!
bajoqueta ha dit…
M'apunto l'adreça per si un dia pujo a Barcelona. Com m'encanten estes botigues! Per les fotos se veu molt bonica.
Gemma ha dit…
Aquesta botiga mereix una visita, moltes gràcies per la recomanació ;)
Els articles de cuina són un vici, oi? Llàstima que amb les cuines petites que tenim no hi poguem ficar més trastos... :(
CRIS ha dit…
Qué bé Iris, no la coneixia i sembla el lloc perfecte per anar a buscar allò que no trobem, sence dubte que em passo un dia d'aquests.
Ptnts
MAR ha dit…
Ostres que bé .. a mi m'encanta anar a fer el cotilla a les boutiques d'estris de cuiina m'encanten molt més que les de moda ... ho sigui que a la que tingui un moment cap a Gracia falta gent.
Gràcies per la descoberta

Petonets
La cuina vermella ha dit…
Moltes gràcies per compartir-ho. Muac
Anònim ha dit…
A mi aquesta tenda no hem pren mes el pel.
Vaig trucar per preguntar l'horari, hem diuen que obren de dilluns a dissabte. Vaig anar-hi el dissabta (soc de fora de Barcelona) i estava tancat. Vaig trucar un altre cop i hem diuen que puntualment aquell dissabta tenia tancat. Vaig trucar el divendres i hem van dir que tenien obert tot el dia. Hi vaig anar per la tarda i estava tancat!!! l'explicació de la dona de fer feines era: "se ha ido de fiesta"

Quina cara, esta clar que no necessita treballar.

Entrades populars