Gourmands i motxilerus

Hem passat uns dies a París (siiiii, un altre cop) i per això he estat una mica inactiva aquests últimes jornades. Tinc receptes de sopes, segons, postres, i també entrepans, que aniré penjant, però permeteu-me que durant aquesta setmana us vagi explicant el que hem menjat (a París, Sr. Pla) i el que hem comprat.

He volgut il·lustrar el que és la nostra dieta habitual quan marxem a París, o a qualsevol altra ciutat, en plan motxileru. Bé, ens permetem un parell o tres de restaurants, però si fa bon temps en agrada estalviar menjant ajaguts a la gespa dels parcs. Ep, i més diners després per comprar gourmandises i capricis.

Comencem el dia amb viennoiserie, que a París te la venen ben encapsadeta. Últimament m'ha donat pel pain au xocolat (les nostre napolitanes).
A mig matí un plàtan i una poma i a l'Advocat una rajola de xocolata, no fos que tanta fruita el posi malalt.
Per dinar, els clàssics jambon et beurre, que te'ls podries menjar només de mantega de lo bona que és. I una amanida no fos que l'Advocat només mengi jambon et beurre durant tres dies. Això sí, la seva de pasta, no fos que el verd el posi malalt.
A la tarda, galetes i xocolata per l'Advocat, més poma, plàtan i també una mica de xocolata per mi.
I per sopar, un tartiflete ben calentó i unes maduixes.

Prometo informació més glamourosa la propera vegada...

Comentaris

La cuina vermella ha dit…
Genial els picnics parisins (a més, no es pot anar massa de restaurants ni a fer cafès, és tan caríssim).
Que xulo, beneïda escapada a fora de temporada!
petons!
Anònim ha dit…
Hola Iris, nosaltres abans de l'estiu anirem a París com a regal del meu aniversari...o sigui que em va de perles tot el que puguis explicar...i les receptes les esperem amb "candeletes".
Fins aviat
Anònim ha dit…
croissants, croissants, croissants... estherilla
Anònim ha dit…
Ja deia jo que et trobava a faltar.....

Poguer fer escapades fora de temporada és tot un privilegi....

Espero crònica, fotos, recomanacions i sobretot receptes!!!

Un petonàs Iris!!!
El cullerot Festuc ha dit…
Que car que és París!!! Però quests picnics tenen molt d'ecnat també!!!! i és que l'entorn és impressionant, oi?
Petunets,
Eva.
mindchild ha dit…
Felicitats pel teu blog. A més d’excel•lent gastrònoma crec que també ets una gran fotògrafa. Només trobo a faltar algun comentari de begudes ;-)
illetapitita ha dit…
A París es poden fer picnics a cada cantonada, m'encanta!
MAR ha dit…
Quina gracia nosaltres quan hi hem estat em fet el mateix estavem en un aparthotel i feiem els entrepans i fruita i ens estiravem a qualsevol gespa a dinar i pendre la fresca (era estiu) i apa a seguir que no era res ..axió si per la nit sopavem com reis ...
petonets
mar
Irisibula ha dit…
Què bé que a la majoria no us sembli tan cutre el tema motxileru!!! :D

Mindchild, tens tota la raó amb el tema de les begudes, però com que no m'agrada gaire l'alcohol doncs no hi estic molt al dia. A veure si em poso les piles!

Entrades populars