La nostra Torre Eiffel

I coincidint amb el 120è aniversari de la inauguració de la Torre Eiffel (ep, i sense saber-ho! que me n'he assabentat pels diaris...) us presento la meva versió en xocolata.

L'Advocat s'ha trobat quan ha arribat de la feina, un plat amb unes madelenes especials, que ja us comentaré un altre dia no patiu, i coronant la nostra Torre Eiffel, feta amb un motlle per a xocolata comprat a Mora. Què voleu! quan el vaig veure a la botiga no em vaig poder resistir.

Ja us imagineu quin serà el tema de la Mona que faré a casa, oi?

Comentaris

Anònim ha dit…
Ara només queda fins el primer pis de la torre, la resta ja ha desaparegut...
CRIS ha dit…
Genial un motllo de la torre emblemàtica de París, impossible més kitsch, jo hagués caigut amb el mateix.
Francina ha dit…
ARTISTA, QUE ESTAS FETA UNA ARTISTA!!!!!!

Ummmmmmmm xocolata......

Jo no tinc padrins.......i aquesta mona em faría molta ilusió... jejeje....
Núria ha dit…
Hola Iris, molt xulo tot el que ens ensenyes de Paris...algun lloc per anar a menjar???
La mona de la torra durarà poc....m quina gana....
Jo el Juny-juliol hi aniré ja m'estic fent una xuleta .....
fins aviat
xaro ha dit…
uffffff, m'estas fent venir unes ganes de tornar a Paris!!!!!!
Molt xula aquesta Torre....jo al Mora m'hi vaig deixar una pasta....i sort que no podia carregar gaire pq anava amb Ryanair!!!!!
La cuina vermella ha dit…
Iris, per l'amor de déu quina escultura de xocolata, mare meva, estem salivant de mala manera... ummm, quant de plaer! Muac.
Gemma ha dit…
Quina pena menjar aquesta obra d'art... :)
MAR ha dit…
Ostres ha quedat genial .... a sota una sara ben farcida de mantega i tens una mona xulissima.

Quina enveja més envejosa la botiga d'estris de cuina de Paris que has comentat en l'entrada anterior .... buff no podria pas entrar-hi ....

PEtonets amb un toc de comi
mar
Sargantana ha dit…
Pel pont de maig tinc intenció d'anar a París, no sé si tindré temps de veure gaires botigues, però la del carrer Montmartre no me la salto.
illetapitita ha dit…
A mi em sabria greu menjar-me la torre... jejeje
Salut!
Núria ha dit…
...hola Iris..i alguna recepta? es troben a faltar....fins aviat

Entrades populars