Pastís Antoine d'ametlla i cacau

Fa una setmana va ser l'aniversari de l'Antonio, aka Antoine o Tonejo, company de la biblio, i com que li devia fer-li una Tarta de Santiago (suposo que vaig perdre alguna aposta amb ell, però ja ni hi recordo) vaig decidir que li'n faria una pel seu cumple. I em va passar allò que sempre ocorre quan estàs al mig d'una recepta prou important: em vaig adonar que em faltaven ingredients. Arggg! Així que experiment és la nova ordre del dia. Tocava improvissar i va quedar un pastís d'ametlla i cacau.

150 gr de farina, 100 gr d'ametlla mólta, 70 gr d'oli, 100 ml de llet, 3 ous, 200 gr de sucre, 1 culleradeta de bicarbonat, 1 culleradeta de llevat, 100 gr de cacau en pols

Encendre el forn. Barrejar tots els ingredients secs, passant-los abans pel tamís o sedàs. Afegir llavors els ingredients humits i batre fins a obtenir una massa ben homogènia.
Preparar el motlle amb oli i farina perquè no s'enganxi la massa i enfornar durant 15 minuts més o menys, tot dependrà del forn. Pujarà una miqueta, però quan el deixeu reposar a dins mateix del forn baixarà.

Tot i l'experiment, a l'Antonio li va agradar així que MISSIÓ ACONSEGUIDA!

Comentaris

Anònim ha dit…
Oye, felícitalo de mi parte y por partida doble: por el cumple y por haberse sacado las opos! esther
Anònim ha dit…
Jo també vull ser la teva amigaaaa!!!!!! jejejee

Ummmm!!!! que bo debría estar!!!!

Ets impresionant..fins i tot improvitzant!!!! jejejeje....

Un petonás!!!!
xaro ha dit…
Sort que vas improvisar!!!Quina pinta que te!!!!!
Anònim ha dit…
Las cosas improvisadas siempre salen bien...o casi siempre :)

Saludos
Jorge
http://pocohecho.wordpress.com/
Mietta ha dit…
me encanta la combinacion de chocolate y almendra - seguro es muy rico de sabor!

Entrades populars