La crema del Cesc i la Sandra

Sabeu aquella sensació estranya a l'estòmag quan teniu gent especial a dinar i no sabeu si el que els hi cuinareu els hi agradarà o no? Doncs això em va passar a mi el dia que el Cesc i la Sandra van venir a dinar. Pobrets, passaven una mala època gastronòmica, els hi estaven canviant la cuina i la tenien empantanegada per les obres. Així que els hi van donar assil gastronòmic.

De primer plat vaig fer una crema amb quatre cosetes que tenia per la nevera i que s'adiessin amb els règims respectius, el de la Sandra i el meu. Així que vaig ajuntar els factors carbassa, pastanaga i taronja i em vaig muntar una crema ben carotena!!!

250 gr carbassa - 150 gr pastanagues - 50 gr cebes - 1 gra d'all - 15cl suc de taronja - 50 cl caldo vegetal - 35 cl nata líquida o llet evaporada per fer-la més lleugera- farigola i llorer - oli - sal i pebre

Escalfar en una paella una cullerada sopera d'oli d'oliva. Sofregir la pastanaga pelada i tallada a rodanxes, l'all i la ceba tallats a juliana.
Afegir la carbassa, pelada i tallada a daus més aviat petits, afegir sal, pebre, llorer i farigola. Tapar i deixar coure.
Afegir el suc de taronja, el caldo i la crema. Coure a foc suau.
Triturar i passar pel xinès si és que voleu la crema més aviat líquida.

La crema la vaig servir amb uns gnocchi de sèmola al mig del plat i amb un cordill d'oli de rúcula, però com veieu a la foto no hi surt tot això. L'explicació és que estava tan nerviosa pel dinar que em vaig oblidar de fer les fotos de tot el que vaig cuinar. La setmana passada vaig tornar a cuinar la crema del Cesc i la Sandra i li vaig servir a l'Advocat amb una mica de puré coliflor i daus de bacó torradet. Va quedar força bé.
Cesc, Sandra a veure si tornem a quedar!!!

Comentaris

Jordi Guerola ha dit…
Mare meua!, quina pinta més impressionant. He d`anar a menjar aluna cosa urgent!
Xavier ha dit…
Ja vaig fer una crema de carabassa semblant. No duia safanòries però anava condimentada amb una mica de vainilla.
MAR ha dit…
j ja ja aquesta sensació l'hem tingut tots i a més el que a mi em pasa es que desprès tothom ho troba bonissim queden els plats escurats i jo sóc incapaç de gaudir del plat que jo mateixa he cuinat ... en fin .. però tú amb aquesta crema vas triomfar !!

ptonets
mar
Esther ha dit…
Hola,

Sóc Esther Añón de l’agència de comunicació de Knorr a Espanya.
Com hem vist que al teu blog parles sobre gastronomia hem pensat que et podria interessar assistir a la sessió de showcooking que hem organitzat a càrrec de Jordi Cruz amb un nou producte.

Jordi Cruz és el chef espanyol més jove en guanyar una estrella Michelin. A la seva cuina busca unir les receptes més tradicionals amb les tècniques més vanguardistes.

Per això, volem convidar-te a la sessió especial per a bloggers de tendències gastronòmiques i cuina que Jordi Cruz oferirà aquesta tarda.

Ens agradaria poder comptar amb la teva presencia per tal d’intercanviar opinions i experiències. Així mateix, Jordi Cruz estarà disponible tant durant el showcooking com després per realitzar entrevistes, en cas de que et pugui interessar.

SHOWCOOKING JORDI CRUZ
DIA: 10 febrer 2010
HORA: 19h
LLOC: Culinary Arterlier, Unilever (CC L’Illa Diagonal. Avda Diagonal, 569 3ªplanta)
ASSISTENTS: Jordi Cruz, chef espanyol més jove en aconseguir una estrella Michelin

Si estàs interessat, pots contactar amb mi a: eanon@tinkle.es

Moltes gràcies,
CRIS ha dit…
Què bona, amb carbassa i nata, uhmmm!
Joaquin ha dit…
Hola qué tal? estuve viendo tu blog y tengo una propuesta para hacerte sin importar la cantidad de visitas que tengas: 1, 2 , 3 , 4 euros por mes por colocar un pliego de publicidad. Es compatible con anuncios google.
Si te interesa comunicate!

Entrades populars