Brownie quasi definitiu

Més enllà de les croquetes, no tinc més desitjos d'embarassada -per sort-. En general ara mateix el menjar no em ve gaire de gust perquè entre els fàstic, les nàusees i la cremor... Però fa un parell de dies em va venir molt de gust un brownie i des de fa temps no faig servir cap altra recepta que la de ma germana @bakeordieblog, el brownie definitiu la va batejar ben encertadament.

Però quan m'hi vaig posar em vaig adonar que em faltava una miqueta de cada cosa, així que vaig procedir a tunejar (o realitzar una heretgia) fent ús de substituts: oli de coco per a la mantega; panela per al sucre i farina de civada per a la farina normal. Tot i això, va quedar un resultat prou bo! Una mica de xocolata blanca i negra per decorar i avall que fa baixada amb els desitjos!!!

Comentaris

Entrades populars