Malalties intestinals inflamatòries

Aquesta foto té quasi un any. La vaig fer el passat 13 de març. M’acabava de menjar un plat d’arròs bullit amb all laminat. Deliciós. Però tant que en vaig voler conservar un record. També recordo com dies després li explicava a @rosa.molinero.trias i a @bonavivant lo plaent que havia estat aquest àpat. Al cap d’unes hores d’haver-me’l cruspit, em recargolava de dolor. Una malaltia autoimmune m’estava atacant els intestins. Un any després tot apunta que aquesta malaltia és d’origen ginecològic. Em falta saber el seu nom i el tractament a seguir, però les poques coses bones que m’ha aportat aquest darrer any han estat els nous aprenentatges sobre alimentació que he adquirit. Protocol autoimmune, alimentació antiinflamatòria, cetogènica... Gràcies @duniamulet i @fundacioalicia per la divulgació! Sembla que ja veig la llum al final del túnel!

Comentaris

Entrades populars