Fira de l'Avet d'Espinelves


No tinc moltes oportunitats d'assistir als diferents mercats i fires de productes (principalment gastronòmics, com per exemple a la Fira del Torró i la Xocolata a la Pedra d'Agramunt) que s'organitzen arreu del país perquè no tinc cotxe i com tots coneixeu, la comunicació amb transport públic més enllà de la zona de rodalies és força complicada. Fins ara, també havia d'afegir que el meu horari de feina tampoc facilitava aquestes sortides de cap de setmana. Per sort, aquest darrer aspecte el tinc més solucionat.
Tot i això, una de les fires que procuro no perdre'm és la Fira de l'Avet d'Espinelves que ara mateix ja s'està celebrant (fins al 15 de desembre). 


L'avet, però, no és un producte gastronòmic que diguem. Lògicament aquesta fira té com a objectiu principal l'exposició de les diferents varietats d'avets conreats a la zona, però de retruc també s'hi pot trobar una gran oferta de productes gastronòmics artesans que difícilment es poden localitzar a les botigues de la ciutat. Un d'aquests productes és la coca que venen al Forn Can Celestino d'Espinelves. No marxo mai de la fira sense una, o dues. També compro pots de mel de La Selva i sempre cauen algun torró, embotit i formatge. Enguany, però, no sé si hi podré anar. Ara ja m'ha sortit panxeta, estic més cansada i tot em fa més mandra, així que us ensenyo les fotografies que vaig fer l'any passat quan hi vam anar tota la família.




I vosaltres què? Hi heu anat mai a la Fira de l'Avet d'Espinelves? O a la del Torró d'Agramunt? 
Em recomaneu alguna altra fira que us agradi especialment?

Comentaris

Entrades populars