Arròs integral amb espècies i fruits secs


Avui i demà el Banc d'Aliments organitza el Gran Recapte d'Aliments per ajudar a aquelles persones que estan passant una situació molt complicada.
Els blocaires de Blogs contra la fam tornem amb la iniciativa de publicar avui una recepta amb alguns dels ingredients que es recullen durant el recapte: els de llarga durada.

Jo us proposo un plat molt senzill que es pot menjar com a primer o com a acompanyament: un plat d'arròs integral amb espècies i fruits secs, tan senzill de fer que caureu d'esquena.

Només necessitareu arròs integral, caldo o aigua per mullar-lo durant la cocció i les espècies i fruits secs que més us agradin.
Primer heu de sofregir l'arròs amb una mica d'oli, també s'hi podrien sofregir algunes verdures tallades a daus, abans però. Després mullem l'arròs amb caldo o aigua que han d'estar calents per no tallar la cocció. Cobriu l'arròs i aneu afegint líquid a mida que en necessiti.
Quan ja sigui al punt (a mi m'agrada una mica duret), treieu la paella del foc i condimenteu amb les espècies i fruits secs que més us agradin. Jo he triat orenga, all en pols i barreja de pebres, també he tallat unes quantes nous i cap a la festa!
I així m'ho he menjat, que em donarà forces per demanar quan faci de voluntària per al Gran Recapte d'Aliments!!! Bon profit!







Comentaris

Gemma ha dit…
Es veritat que es un plat mot energetic i reconstituient. A mes, molt gustos i ben economic!
Irisibula ha dit…
Doncs sí, Gemma, senzill, auster, però gustós i energètic! :)

Entrades populars