Ametllats d'intercanvi

L'última proposta que ens feien les noies de Film & Food era al voltant del llibre Recetas y confidencias. Teníem dues opcions: intercanviar receptes o galetes. Jo vaig escollir intercanviar galetes perquè sempre em fa molta il·lusió rebre sorpreses per correu i com que ja només el fan servir els bancs, fa gràcia que el carter et porti un paquet.
Tot i això, al final no he rebut res. Ja se sap, són dates difícils, per tant encara tinc esperances que m'arribi alguna coseta.

Jo je he enviat cap a Conca un paquetet d'ametllats. Una de les meves galetes preferides perquè són lleugeres i ben bones. A més són ideals per regalar i compartir, ja que no porten ni lactosa ni gluten.

La recepta és la dels ametllats celestials de La Cuina Vermella.
Surt bona segur al 100%!

Comentaris

La cuina vermella ha dit…
uooooh!!! que xulos t'han quedat!! bon nadal preciosa Iris! :)
Unknown ha dit…
YO NO SE COMO ESTARAN TU GALLETAS PERO TIRNR UNA PINTA RIQUISIMA copio la receta ya , besitos y felices fiestas
Gemma ha dit…
Els ametllats són les galetes preferides del meu pare, així que m'apunto la recepta ;)
Anònim ha dit…
prueba
Anònim ha dit…
Muy ricos!

Entrades populars