Reconcentrat de receptes

Tinc una amiga que sempre que surt alguna eina de comunicació nova ens fa una demostració de tots els seus avantatges, i a mi m'encanta perquè així tinc una mestra per a mi! Ara s'ha posat amb twitter i creu que ha trobat la manera d'enganxar-me: les receptes ultra concentrades.

Ultra concentrades perquè només poden ocupar 140 caràcters. M'ha passat un enllaç amb tot de propostes però després he estat consultant l'etiqueta #recetasen140 i també el @recetasen140. En català m'he fet fan completament de la #receptadelamona un experiment dels vermells que vaig seguir pas a pas el dia de la Mona i que em va encantar. Tafanejant he descobert que hi ha gent que porta un tuit-diari de tot allò que mengen i que fins i tot ja s'ha publicat un llibre de tuit-receptes.

I és clar, un cop comences no acabes mai de cercar... Coneixeu alguna experiència d'aquest tipus que us hagi agradat molt? La compartiu, a veure si m'enganxo?

Comentaris

Eli Ramirez ha dit…
per si t'interessa
http://www.moritz.cat/trwitter.pdf
bravecoast ha dit…
no sep... esta tendencia ultimamente de que todo sea breve y corto no me gusta mucho. no es que sea fan de los ladrillos pero tengo un poco de miedo que todo se vuelva brevisimo, cuando a veces un buen texto bien escrito da gusto. me gusta twitter y esto de las recetas express mola, pero que no todo sea asi por favor :S
ChetoCheta ha dit…
Si claro! Mírate este jeje : http://twitter.com/#!/TartasCaseras

Por cierto si tienes twitter avisa porque nosotros tb tenemos y lo usamos un montón!

Entrades populars