Sopa anti-radicals lliures

Després del fervor gastròpata nadalenc, calia fer unes setmanetes de cremes i sopes de verdures que netegin bé el cos i que facin sentir bé. I com que a casa ens agraden molt les combinacions curioses, avui us proposo aquesta sopa que va de meravella per desintoxicar.

1 ceba – 1 pebrot vermell – 1 poma – 1 pastanaga – 600 ml de brou de verdures – oli – farigola

Pelar i tallar a trossos les verdures recordant que cal treure els nervis i les llavors al pebrot.
En un cassó, escalfar una cullerada d’oli a foc lent. Afegir la ceba i quan es vegi transparent afegir els trossos de pebrot, poma i pastanaga. Fer-ho coure durant uns minutets remenant-ho bé.
Abocar-hi el brou i les herbes per condimentar que més us agradin, jo escullo la farigola.
Fer-ho bullir a foc viu durant un minut. Abaixar el foc i deixar-ho coure mitja hora.
Pasta aquest temps, la sopa ja és a punt. Si preferiu prendre-us-la en textura de crema només cal que la passeu per la batedora.

El que més m’agrada d’aquesta crema és que està bonísima, revifa un mort de fred i a sobre el pebrot (que a mi no m’agrada gens) no es nota ni es repeteix!!!

Comentaris

Ets un tros de pa ha dit…
A mi m'encantes els plats de cullera, tan sopes com cremes. Em penso que probaré la teva recepta de les dues maneres, Moltes gtàcies.
Núria ha dit…
Doncs tens raó, aquestes sopetes et fant sentir de meravella, aquesta ha d'estar molt bona.
petons
Irisibula ha dit…
A mi també m'encanten els plats de cullera, sobretot ara que fa fred perquè em fan sentir molt bé. I trobo que aquesta recepta és una troballa, ja m'ho direu tots dos! :D
Qué sopa mas rica para un día de frío!!
besos
Nuria
jorge ha dit…
me apunto esta, seguro que le gusta a mi madre también...

un saludo
Jorge
www.pocohecho.com

Entrades populars