Glögg

El passat Nadal ja li vaig regalar al biblio-company gastròpata Cesc una ampolla de Glühwein i enguany no volia deixar passar l'oportunitat de fer coincidir un regal amb el seu aniversari, ja que és ben apropet del Nadal. No sabia ben bé que regalar-li així que em vaig decidir a repetir el tema begudes calentes nadalenques però aquest cop en la versió sueca. Li vaig regalar una ampolla de Glögg fet a casa. Sembla que li va agradar...


Aquest cop vaig visitar el bloc crazyteaparty de la Cris, visiteu-lo si no el coneixeu perquè quedareu encantats, i vaig fer la seva recepta, molt semblant a la del glühwein però amb l'afegit del vodka que li dóna un puntet molt interessant.


Jo també el vaig poder tastar perquè me'n va sobrar un got i com veieu me'n vaig "pimplar" la meitat. L'altra meitat va ser per al sofregit d'un pollastre rostit que va quedar per morir-se!

Comentaris

Entrades populars