Pizza d'esbergínies

Com que a casa estem mirant la trilogia d' El Padrino, ens ha vingut de gust una bona pizza i amb unes esbergínes en hem fet aquesta pizza.

massa de pizza - esbergínia - mozzarella - tomàquet fregit - ametlles torrades - orenga

Tallar l'esbergínia a rodanxes no gaire fines, salar-les i deixar-les sobre un colador perquè deixin anar l'aigua, durant uns 30 minuts.

Estirar molt i molt la massa de pizza i posar-hi una capa fineta de tomàquet fregit, les rodanxes d'esbergínia intercalades amb d'altres de mozzarella. Rajolinet d'oli i orenga per amanir i uns trossets d'ametlles torrades per donar-hi el toc cruixent.

Posar al forn pre-escalfat a 200ºC i deixar coure 10 minuts o fins que veieu que la pizza ja està daurada. També podeu passar per la paella les rodanxes d'esbergínia abans de posar-les a la pizza si és que us agrada més així.

Capisci?

Comentaris

bravecoast ha dit…
Mmmm que buena pinta :D me la voy a probar, pero pondré queso de cabra, de ese que me gusta tanto!
Anònim ha dit…
Ep! Molt, molt bona!
Ahir la vaig fer per sopar i ens va agradar molt.
Jo la vaig fer amb base buitoni i mozzarella Sta. Lucía.
Gràcies per les teves receptes!!!
Victòria.
Anònim ha dit…
Ep! Molt, molt bona!
Ahir la vaig fer per sopar i ens va agradar molt.
Jo la vaig fer amb base buitoni i mozzarella Sta. Lucía.
Gràcies per les teves receptes!!!
Victòria.
Irisibula ha dit…
Victòria no m'estranya que t'hagi agradat, és que amb les esbergínies surt molt bona!

Entrades populars