BarcelonaReykjavik

Ahir vaig anar a una presentació de llibres a la Biblioteca de Catalunya i vaig aprofitar per visitar el forn BarcelonaReykjavik, que es troba molt a la vora. Havia llegit algun article sobre aquest obrador de pa tradicional i ecològic, però no havia tingut l'oportunitat d'anar-hi. I si us agraden les botigues cuidades i de veritat us recomano que us hi passeu.

BarcelonaReykjavic
c/Doctor Dou, 12
De dilluns a dissabte de 10 a 21 h.


El local de forn és molt xulo, gran i espaiós. Quan vaig entrar vaig pensar que potser el rebedor era massa gran, però als cinc minuts allò es va omplir de gent. Darrera el taulell es pot veure perfectament l'obrador, que també té pinta de ser molt gran. M'hagués agradat poder-hi entrar a fer una ullada...

Per elaborar el pa només utilitzen farines i llevat ecològics. I en tenen de diferents varietats: d'espelta, de sègol i de blat. Jo vaig comprar-ne un d'espelta, farigola i llimona, que fa una flaire impressionant. També n'hi havien de blat "de tota la vida", de ceba, de mel de romaní, de llavors de rosella... Ui, i unes pizzes... només per l'olor que feien ja alimentaven!

També elaboren dolços. Alguns són d'aspecte més nòrdic, com unes pastes enrotllades de canyella, però també tenen brioxos de xocolata, de canyella, normals, de formatge..., pans de pessic, madelenes.

Aquests són els brioxos que vaig comprar, un de cada varietat (xocolata, canyella, normal i formatge). Per cert, no s'assemblen gaire als nostres. Eren força contundents i omplien una barbaritat.

I avui coincideix que em compro la revista Descobrir Cuina i el forn surt a un article sobre botigues delicatessen d'estrangers a Barcelona. I després em passo pel blog A taula també en parlen.

Comentaris

Anònim ha dit…
dius que hi havien pizzes i no em vas agafar, com pot ser aix�!??!. Per cert el pa i sobretot els brioxos eren collonuts.
Anònim ha dit…
Sí que es curioso, estas "bolas de nieve" de la gastroblogsfera que se crean, hablamos todos a la vez de los mismos sitios :) yo pasé el otro día y están chulos los panes, sí señor.

Ibán (antiguo "But what's going on in London?)
Ro ha dit…
No coneixia el teu bloc però ja m'he subscrit! Veig que tenim moltes coincidències: bibliotecàries, la cuina, hamburgueses he vist més amunt... I quin reportatge i quines fotus més atractives! em sembla que vam anar el mateix dia però em va fer vergonya fer fotus. I quina enveja de compra: pans i pastes. Jo encara no he tornar però ho he de fer.

Entrades populars