Entrepà de botifarra d'ou, de La vida sense la Sara Amat

"A la porta de l'habitació, la padrina em deia sempre el mateix:
--I demà, fill, de què el voldràs, l'entrepà? --I mentre m'ho rumiava o ho feia veure, la dona afegia: --De pernil, de llonganissa, de botifarra d'ou, de catalana...
--De pernil --li responia jo, per exemple. O de fuet. O de tonyina... Menys de botifarra d'ou, que no m'agradava gaire, però que la padrina m'encolomava quan li donava la gana perquè li sabia greu que al seu nét no li agradés la botifarra d'ou.
--Doncs que sigui de pernil. Apa, bona nit, fill.
--Bona nit, padrina
."

Dijous llarder, tots a per les botifarres d’ou!
O us passa com al protagonista de la novel·la La vida sense la Sara Amat, que no li agraden. Jo n’enceto una i ja no puc parar fins que l’acabo, ben bé igual que amb aquesta obra guardonada amb el Premi Sant Jordi 2015. Una història encisadora que sembla més que te l’expliquin que no pas la llegeixis! 

Comentaris

Entrades populars