Tacos de moniato

En el seu moment vaig gaudir molt de la pel•lícula “Chef” de Jon Favreau i la relació que estableix el seu protagonista amb la cuina, com a ofici, però també com a via per comunicar-te. Així que de seguida que vaig reduir la meva llista de pendents a Netflix, em vaig posar a mirar la sèrie que han fet el mateix Favreau i el xef que el va ensenyar a cuinar, Roy Choi.

🌮 “The Chef Show” és un recorregut molt particular per la cuina de diferents xefs i amics de Favreau i Choi que cuinen amb els convidats les receptes que més els han marcat o els defineixen. 🌮

Vaig gaudir molt de l’episodi dedicat al xef Wesley Avila, del restaurant Guerrilla Tacos a Los Angeles. Totes les receptes em van fer salivar, però la de tacos de moniato l’havia de fer, i així ha estat. La combinació de dolç i salat és deliciosa. Quan torni la tardor serà una recepta que repetiré sovint.
🌮
L’elaboració és molt senzilla. Cal bullir els moniatos, ben nets i amb pell, fins que estiguin tendres i deixar-los temperar. Un cop freds, es tallen a rodanxes i es marquen a la planxa amb una mica de farigola. S’escalfen les ‘tortillas’ de blat de moro blau (jo les vaig comprar a la tortilleria @laantiguademexico) amb una mica de mantega. I es munten els tacos: les rodanxes de moniato, formatge feta, ‘kikos’, salsa de xile i ametlles i una mica de cibolet (jo no en tenia). La combinació ha estat tot un èxit i és una alternativa deliciosa als tacos de carn. Bon profit!

Comentaris

Entrades populars