El paradís de qualsevol pastisser

Gràcies a la meva amiga Samar he descobert el paradís de qualsevol pastisser, professional i amateur. No és la fàbrica de xocolata de Willy Wonka, però sí la coca dels tresors d'Alí Babà.

Tot va començar quan ma germana va demanar a la seva llista de desitjos nadalecs, un motlle amb la forma de la típica rajola barcelonina. No vaig aconseguir que li cagués el Tió, però gràcies a la Samar, què em va xivar la localització de la cova dels tresors, els Reis li han portat, i a mi també! :-)

I és que al c/Pallars 74 hi ha el local de l'empresa Jarpega/Reinoxsa, fabricants i distribuïdors d'instrumentació i material per a pastisseria i hosteleria. Tenen de tot i súper bé de preu!

Motlles de plàstic per a xocolata i semifreds (em van ensenyar els mítics que fa servir el Josep Maria a La Pastisseria, també els de Jordi Bordas i els de xocolata de l'Oriol Balaguer), els motlles de torrons van ser molt temptadors i la propera tardor cauran sí o sí. També motlles metàlics de totes les formes, blondes i suports per als pastissos, motlles de paper, tallapastes... Fins i tot faves i figuretes per fer el Tortell de Reis. Impressionant!

Hi tornaré, sens dubte!

Comentaris

Sílvia A. ha dit…
uauuuu me l'apunto!!!!!
marta ha dit…
Hola Irisibula.

M'agradaria posar-me en contacte amb tu, però no trobo enlloc un correu electrònic on adreçar-me a tu. Me'l podries facilitar?

Gràcies!

El meu correu és marta.mora@gencat.cat

Gemma ha dit…
ei, saps que hi vaig anar l'altre dia??? Havia llegit el teu post feia temps i estava per allà... primer no trobava l'entrada, mig camuflada, je je je... a dins, sensacional! Moltes gràcies per la info!!!!!!

Entrades populars