Gastro detall de l'espai

Aquest és el gran gastro detall que van portar-me ma germana i el seu marit a la tornada del seu viatge pels Estats Units: una ració de gelat d'astronauta! És genial perquè combina dues de les meves passions: la cuina i l'espai, i també omple la meva curiositat sobre el menjar que alimenta als astronautes. N'heu tastat mai?

En aquest cas era un gelat de nata, maduixa i xocolata que en desembolicar-ho oferia un tacte com de cartró pedra i era força lleuger. A la boca era com menjar-se porexpan, però això només al primer moment perquè tan ràpid com la humitat de la boca entrava en contacte amb el gelat, aquest s'humiteja ràpidament adquirint la textura pròpia del gelat. Com màgia!!! I el gust, pràcticament igual. Molt curiós.

I aquest no seria l'únic detall. Unes setmanes després, ma germana em va fer un pastís d'aniversari que més que un pastís era una obra d'art. Ens va fer cosa tallar-lo de lo preciós que era...

Comentaris

Sílvia A. ha dit…
Hola Iris: quin regal més ben buscat i el pàstís una passada!!!!
Visc a la Cuina ha dit…
Un regal ben original, et devia agradar molt!
La cuina vermella ha dit…
Jo, dels astronautes, a part de com i què mengen, sempre m'he preguntat com van al lavabo.. ja sé, ja sé sóc una escatològica, oi?

Un petó enorme.
Núria ha dit…
QUE CURIOS NO?? MOLT GUAPO...IGUAL QUE EL PASTÍS QUINA PASSADA!!!
PETONETS
ChetoCheta ha dit…
Fue muy gracioso porque en 2008 cuando fuimos a la Nasa no vimos que se pudiese comprar la comida de los astronautas y en cambio en Washington la vimos en varios sitios :)

Entrades populars