BO

Ara que sembla que el cru hivern escampa una miqueta, venen ganes d'anar a passar al solet un matí de dissabte, de terrasseta, prenent unes bones braves, unes croquetes delicioses i de tamany xxl i per acabar de fer malbé el tipet un entrepà ben bo.

Per tant, me n'aniré al BO de Gràcia, un bar-restaurant on paga la pena despreocupar-se pels quilets sobrers. Sóc molt fan de les seves croquetes i braves, però amb els entrepans em tenen completament atrapada.

Mai sé quin demanar-me...
Ja m'agradaria que tots els problemes fossin com aquest... :)

Comentaris

La cuina vermella ha dit…
M'apunto el que dius: tan de bo tots els problemes fossin els quilets de més. Desconeixíem el Bo, ara ja no tenim excusa per tastar les seves croquetes xxl. Molts petons.
Núria ha dit…
Hola Iris m'apunto el lloc perquè pel que expliques segur que m'agrada i tens tota la raó hi han coses mes importants de que preocupan-se que d'uns quilets...
petons
Núria ha dit…
Hola Iris m'apunto el lloc perquè pel que expliques segur que m'agrada i tens tota la raó hi han coses mes importants de que preocupan-se que d'uns quilets...
petons
Xavier ha dit…
Hahhaha, entenc que et tinguen atrapada amb aquestes croquetotes tan BOnes! ;)
Roger ha dit…
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

Entrades populars